03
Nov
09

Wahh… 10 days Old..

Hari ini Bailey dan Cadburry sudah berumur 10 hari. Tapi belum ada tanda mata akan terbuka. Walaubagaimanapun dua dua pun sihat dan gebu. Inilah saat paling comel bagi semua jenis arnab. Comel dan gebu macam bola kapas. Rasa macam nak picit picit… eeeee geramnyerrr…

PB030080

Both of them… see.. fur ball

PB030078PB030079

NOw… can anyone tell me… what colour this little felow is.. I’m confuse… Black, Chococlate or Sable.

PB030075

Mochi..MOchi… see… so cute… wanna gigit… wanna gigit…

PB030076

Massive head…

Apa yang Lb tahu… Lb kena belajar cara pegang baby masa nak ambil gambar… macam mana… asyik nak cium baby kecil nie..hehehehe


2 Responses to “Wahh… 10 days Old..”


  1. November 4, 2009 at 6:31 pm

    What happen to Acond? It didnt make it? ;(

    Anak2 rabbit yg 2 ekor ni comel.. kaler yang unik.. tak sabar tgk diorang membesar, kan?🙂

  2. 2 fuza
    November 5, 2009 at 1:07 pm

    arnab sy baru beranak.sy x tau nk jg mcm mane.baby die kecil sgt.
    1) bila die start menyusu?
    2) nk kena alas ker tempat anak arnab tu?
    3) ibu arnab makan ke anak die?
    4) betul ke anak arnab x boleh di pegang?


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


November 2009
M T W T F S S
« Oct   May »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Award Receive From Lb Friends

Friendly Award Photobucket Photobucket

%d bloggers like this: