01
May
09

Eclipse, Photo Shot dan Bunga

 Rasanya dah begitu lama Lb tak tepek gambar budak Eclipse. Bukan tu aje, baru Lb perasan dah lama LB tak buat sesi photoshot dengan arnab arnab LB. Jadi petang tadi Lb pun keluarkan Eclipse dan cuba dapatkan shot gambar yang menarik dari Eclipse. Dalam mengambil gambar tu, banyak lah juga halangannya, dengan anak LB yang sama sibuk juga nak main dengan Eclipse. Tidak dicampur dengan Eclipse yang malu dengan camera lah pulak hari nie, asyik sibuk menyorok tepi bunga yang dah tak berupa bunga, hahahaha. Tapi memandangkan Eclipse agak selesa bila ada bunga sepasu tu, Lb pun biarkan aje. Jadi Ini lah dia hasilnya. Oh ya… Lb perasan Eclipse dah beralih kepada Senior phase, hensem jugak budak sorang nie. Lagi beberapa hari genaplah Eclipse  10 Bulan.

p5010049

mmmm… yes.. may I help you..???

 p5010057

Ok.. want my picture,.. takes..but dont take this vase away.. I love Flowers..I cant help It.. I’m romantic Bunny.. 

p5010043p5010039

My Good and Ugly ….. am I handsome.. my good part I mean..

p5010060

 mummy.. begging me for this shot… hope she happy with it… human so weird.

p5010047

 yaayy… it’s my turn now… let do something about  this Flowers, can we..??


5 Responses to “Eclipse, Photo Shot dan Bunga”


  1. 1 Mei Leng
    May 1, 2009 at 9:53 pm

    haha……….cute baby……..

  2. 2 darma
    May 1, 2009 at 11:26 pm

    cute giler..

  3. May 2, 2009 at 12:00 am

    Love the last photo! Rasa nak pelukkk!!

  4. May 4, 2009 at 4:05 pm

    awww….so cute & cuddly….*drool* I love his face….he really looks like he’s saying “can I help you?” Lol.

  5. 5 furfurries
    May 7, 2009 at 12:09 pm

    Wahhh… I feel so proud!!! Tinga’s brother so hensem!!!😀


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


May 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Award Receive From Lb Friends

Friendly Award Photobucket Photobucket

%d bloggers like this: