23
Mar
09

Lb rinduuuuu semuaaaa…

Lb rindu Eclipse, BlueBerry dengan Koko. LB rindu duduk depan Pc, borak dan chat dengan kawan kawan dan adik adik. LB baru balik dari rumah saudara Lb. Sebaik sampai, terus masuk Rabittry kecil kat belakang tu, tengok anak anak LB .. yup semua sihat tapi muka masing masing macam tak puas hati aje. Diorang marah Lb agaknya. Setelah mencuci sangkar mencuci bekas air dan juga makanan. Lb dapati semua macam tak layan Lb aje. Marah lah tu..hehehe.. tapi Lb ada senjaya rahsia. Dah sedia awal awal , Lb dah tahu mesti perkara nie berlaku. Lb masuk dapur ambil celery, Bak Choy dan juga Carrot, bersihkan potong kecil kecil, dan letak dalam mangkuk ceramic untuk Eclipse, Koko dan Blueberry.  Hahaha…. LB berjaya, semua buat muka manja sebab ada bau sayur segar. Semua happy dapat makan. Koko suka dengan Bok Choy begitu juga dengan Blueberry. Eclipse macam biasa., carrot habis dulu tapi masih tak puas hati. Esok pagi pagi kena bagi diorang  rolled oat dan juga Free Run… minta minta tak hujan.

So, ini gambar yang dapat Lb ambil lewat petang tadi. Penat Lb tak hanbis lagi. Tapi tengok budak budak tu seronok makan sayur, hilang sikit penat Lb.

p3230001

 Koko ..eh… kaki dalam mangkuk.. dia nak lagi ke nie…??? 

 p3230003p3230004

Blueberry… dia nie sopan santun…. makan dengan tertib….

p3230009

Ini..lah dia Eclipse dah habis dah Carrot… tapi masih sombong dengan Lb…. sayang dia

 

 


5 Responses to “Lb rinduuuuu semuaaaa…”


  1. March 23, 2009 at 11:19 pm

    ambooooi…..pergi holiday tak ajak…..LOL….

    welcome back….

  2. March 24, 2009 at 6:15 pm

    Koko : Hey, this bowl is empty. See? Only my legs in it!!! My foot!!!
    Blueberry : Nyom nyom.. mouth full, no time to pose…
    Eclipse : No raisin no talk!

  3. March 24, 2009 at 6:21 pm

    Nerq : LB, i ingat u dah masuk spital lepas makan bubur kacang masakan sendiri. Tulah akibatnya sebab makan bubur kacang tak hulur semangkuk dua

    *i baru jek balik dr membeli bubur kacang dan bubur gandum mamak*

  4. 4 sarah
    March 25, 2009 at 3:07 pm

    comelnya arnab..bapa ekor sume bela?

  5. 5 lazybunnys
    March 25, 2009 at 3:51 pm

    Sarah.. Lb ada 3 ekor semuanya.. terima kasih sudi singgah Blog Lb

    Nerq.. bubur gandum mamak tuu… sedap ke… ??


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


March 2009
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Award Receive From Lb Friends

Friendly Award Photobucket Photobucket

%d bloggers like this: